Iriseda võib iga asja kallal. Seda
ei tasuks teha kadedusest ja õelusest, üksnes isiklikule kasule mõeldes. Aga just viimasega paistavad silma Tallinna
ühistranspordi kritiseerijad. Võimu nimel ollakse valmis kõigeks. Ka hea tahte mahasurumiseks.
Minu arvates pole võimuerakondade linnapeakandidaatide
(Randpere ja Kross) senised väljaütlemised ajakohased olnud. Ma ei imestaks, kui neid ei mõisteta. Mõne kuu pärast selgub, kas totruste suust välja ajamine ja iga hinna eest vastandumine inimestele ka peale läheb. Arvan, et mitte.
Tallinna ühistranspordikorraldus on aastatagustega võrreldes elanikesõbralikum. Võimuerakonnad teevad seda maha. Isegi Belgia
väikelinna pretsedent (lõpetatakse tulevast aastast sõidupiletita transpordikorraldus) ei toeta nende väidet. Varem või hiljem saab iga asi otsa. „Tasuta“ ühistransport
Tallinnas on siinses ajas ja ruumis väga õige lähenemine.
Pangem sõidupiletita transpordikorralduse plussid ja miinused ritta, vaadakem kumb pool kaalub ülesse. Miinuspoolelt on
kostnud vaid see, et sõiduvahendite sisustus muutub kodutute tõttu ebasanitaarseks ja et vähenevad (transpordi toimimise) katteallikad. Kumbki väide pole paika pidanud. Esimese hoiab ära ID kaardi kasutusele võtmine, teise tulubaasi kasv, mis tuleneb tallinlaste arvu kasvust.
Tallinna (piletita) transpordikorraldust tuleb kiita, kuna see on varasemast taskukohasem ja mugavam, vähendanud püsikulusid (piletite müük, piletitulu haldamine jmt), kasvatanud tulubaasi.
Tallinna (piletita) transpordikorraldust tuleb kiita, kuna see on varasemast taskukohasem ja mugavam, vähendanud püsikulusid (piletite müük, piletitulu haldamine jmt), kasvatanud tulubaasi.
Võib vaid ette kujutada, mis hakkaks toimuma kui ka Tallinnas haaravad võimu enda kätte pärdikud, kes riigi tasandil tegemisi korraldavad. Tallinn muutuks sarnaselt muu Eestiga ääremaaks.
No comments:
Post a Comment